Tekniska problem

Det är inte frivilligt som jag håller mig undan. Eller vem vet. Jag har kanske inget vettigt att säga alls just nu och därför låtsas jag att jag har glömt att jag har startat den här bloggen. Eller så är det så att vårt internet har en tendens att fungera tio minuter i taget. Vilket innebär att när jag väl har kommit på vad jag ska skriva, och möjligtvis har hunnit skriva det, så hinner jag inte publicera något innan internet lägger ned. Dessutom brukar det jag skriver mest kännas aktuellt exakt i den stunden då det skrivs. Därav vill jag inte publicera inlägg, som har hamnat i utkast-korgen, i efterhand. Blir spännande att se om detta inlägg hinner publiceras innan internet ballar ur...

#Helgensköp får jag nog konstatera blev biljetten till First Aid Kit's konsert i februari. Har man inte lyssnat in sig på dem, så är det ett hett tips så här i januari att faktiskt göra det. Min favoritlåt är Blue. Även kallad helgens soundtrack. Enligt mig.

Nu kallar den jäsande degen på mig i köket och ska bli förvandlad till piroger.
PHEW. Jag hann skriva detta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0